انهدام شبکه انحرافی «عرفان حلقه» در اراک
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان
تاریخ : شنبه 25 ارديبهشت 1397
نویسنده : باصر
انهدام شبکه انحرافی «عرفان حلقه» در اراک
 
شبکه انحرافی «عرفان حلقه» در اراک با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه روح‌الله شناسایی شد و ۱۷ نفر دستگیر شدند.

به گزارش فارس،در اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه روح‌الله که نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس ارسال شده آمده است: با توجه به مسائل فرهنگی و تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر پاسداری از فرهنگ غنی ایرانی اسلامی، مقابله با جریان‌های فعال در عرصه عرفان‌های نوظهور در دستور کار سازمان قرار گرفت.

دشمنان این مرز و بوم همواره درصدد استحاله فرهنگی ملت غیور ایران بوده‌اند و یکی از روش‌های این استحاله، پرورش و حمایت از فرقه‌های نوظهور و به اصطلاح عرفانی است.

مروجین فرقه انحرافی عرفان کیهانی «حلقه» با ادعاهای فرادرمانی، عرفان، اتصال به شبکه مثبت و... عده کثیری را به سمت خود جذب و ضمن ایجاد تشکیک در اعتقادات مذهبی افراد به درآمد هنگفتی از این راه دست پیدا کرده‌اند.

سازمان اطلاعات سپاه روح‌الله به اطلاع مردم عزیز استان مرکزی می‌رساند طی عملیات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) سازمان اطلاعات سپاه روح‌الله شبکه سازمان یافته عرفان انحرافی «حلقه» در اراک شناسایی شد.

پس از شناسایی و دستگیری این افراد سودجو، با بهره‌گیری از اساتید مجرب هفت نفر از مسترها و ۱۰ نفر از اعضای مؤثر این عرفان انحرافی با هماهنگی دستگاه قضا مورد ارشاد قرار گرفتند و از اعمال گذشته خود ابراز پشیمانی و ندامت کردند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: اخبار , ایران , سیاسی , ,
برچسب‌ها: فکرنو , عرفان , حلقه , اراک ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان