وزیر به معترضان تعرفه پزشکی چه واکنشی نشان داد
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان
تاریخ : دو شنبه 10 خرداد 1395
نویسنده : باصر

وزیر بهداشت، در واکنش به اعتراض سازمان نظام پزشکی به مصوبه افزایش ۱۰ درصدی تعرفه های سال ۹۵ در هیئت دولت، اظهارداشت: باید به قانون پایبند باشیم.


به گزارش مهر، دکتر سیدحسن هاشمی در واکنش به مصوبه افزایش ۱۰ درصدی تعرفه های پزشکی سال ۹۵ و اعتراض سازمان نظام پزشکی، گفت: به نظر من انتظار بخش خصوصی منطقی بوده و ما و سازمان نظام پزشکی از آذر سال گذشته برای تعرفه ها رقم ۱۵ درصد افزایش را پیشنهاد داده بودیم.

وی افزود: با توجه به بررسی شرایط بودجه ای توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی و تصمیم هیئت وزیران، بنا شد که تا تعرفه ها در سال جاری ۱۰ درصد افزایش یابد و این تصمیم به رغم پیشنهاد وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی بوده است.

هاشمی با اشاره به امکان محقق نشدن همه خواسته های وزارت بهداشت، تاکید کرد: باید به قانون پایبند باشیم و آن را رعایت کنیم، با این حال امیدوارم در سال آینده میزان افزایش تعرفه ها جبران شود و آنچه مورد پیشنهاد وزارت بهداشت و شورای عالی بیمه است، محقق شود.

وی یادآور شد: از الزامات جبران تعرفه، در نظر گرفتن آن در بودجه سالیانه و توجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مجلس شورای اسلامی به آن است و ما وظیفه خودمان را انجام دادیم و با توجه به شرایط موجود و هزینه های بخش سلامت، موافقم که احتمال اینکه شاهد تعرفه های پزشکی متفاوتی به ویژه در بخش خصوصی باشیم، وجود داشت اما همه باید از آنچه در هیئت وزیران تصویب شده، تبعیت و دفاع کنیم به رغم اینکه خواسته ما با مصوبه تعرفه های پزشکی، متفاوت بوده باشد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: اخبار , ایران , اجتماعی , ,
برچسب‌ها: افزایش , تعرفه , ویزیت , پزشک , فکرنو ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان