خرید و فروش دختران چشم آبی ایزدی+عکس
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان
تاریخ : شنبه 8 خرداد 1395
نویسنده : باصر
یک تروریست داعشی که پیشتر فیلمی از وی در حال خرید دختران ایزدی منتشر شده بود، بدست نیروهای کرد عراق بازداشت شد.
 به نقل از دیلی میل، یک عنصر گروه تروریستی داعش که پیشتر فیلمی از وی در حال خرید یک برده جنسی چشم آبی در بازار برده فروشان منتشر شده بود، در عراق بازداشت شد. این تروریست داعشی 18 ماه پیش در فیلمی به همراه دختران ایزدی دیده شد. وی گفته بود برای دخترانی که چشمان آبی دارند پول بیشتری پرداخت می کند و به یکی از فروشندگان این برده ها 500 دلار در ازای خرید یک دختر 15 ساله پیشنهاد کرد. وی حتی به دندانهای این برده جنسی نگاه کرد و گفت: اگر وی دندان ندارد به چه دردی می خورد؟
 
این فیلم که در نوامبر 2014 (آذر 93) منتشر شد نشان داد تعدادی از تروریستهای داعش در خصوص قیمت بردگان جنسی با هم صحبت می کنند و دخترانی که چشمان سبز یا آبی دارند با قیمت بالاتری به فروش می رسند. در این فیلم یک نفر مقابل دوربین می گوید: امروز "روز بازار بردگان" است. امروز روز توزیع خداست. هر کس سهم خود را بر می دارد.
 
این تروریست هم اکنون در بازداشت نیروهای کرد عراق به سر می برد. گروه تروریستی داعش دو سال پیش به روستای زنان ایزدی حمله کرد و تاکنون صدها نفر از آنها را به بردگی گرفته است. تروریستهای فاسد داعش این زنان و دختران بی گناه را مورد آزار و اذیت جنسی و یا ضرب و شتم وحشیانه قرار می دهند.
بازداشت داعشیِ فاسد که عاشقان دختران ایزدی چشم آبی است!+ تصاویربازداشت داعشیِ فاسد که عاشقان دختران ایزدی چشم آبی است!+ تصاویر
بازداشت داعشیِ فاسد که عاشقان دختران ایزدی چشم آبی است!+ تصاویربازداشت داعشیِ فاسد که عاشقان دختران ایزدی چشم آبی است!+ تصاویر
 
انتهای پیام/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: عکس , اجتماعی , اخبار , جهان , سیاسی , ,
برچسب‌ها: خرید , فروش , دختر , ایزدی , برده , جنسی , سوری , جهاد , نکاح , فکرنو ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان