نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان
تاریخ : پنج شنبه 27 اسفند 1394
نویسنده : باصر

 
کلش رویال ( Clash Royale ) در یک کلام بازی‌ست که باید آن را تجربه کرد. شاید در میان شما کسانی باشند که علاقه به تجربه‌ی کلش رویال دارند اما در گوشی خود نمی‌توانند آن را بازی کنند و یا علاقه‌ای به اجرای بازی‌ها در موبایل ندارند.
 

کلش رویال ( Clash Royale ) در یک کلام بازی‌ست که باید آن را تجربه کرد. شاید در میان شما کسانی باشند که علاقه به تجربه‌ی کلش رویال دارند اما در گوشی خود نمی‌توانند آن را بازی کنند و یا علاقه‌ای به اجرای بازی‌ها در موبایل ندارند. ما به فکر شما نیز هستیم و برای شما آموزش قدم به قدم اجرای آن در کامپیوتر را درست کرده‌ ایم تا بتوانید در صفحه‌ی بزرگ مانیتور خود کلش رویال را تجربه کنید. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

 

کلش رویال را در حال حاضر می‌توان در دیوایس‌های اندرویدی و ios اجرا کرد. اما روش دیگری نیز وجود دارد که از اجرای این بازی لذت ببرید. البته قصد ندارم برنامه‌هایی مانند Bluestacks یا برنامه‌های مشابه را به شما معرفی کنم. اگر به مدت کافی با این برنامه‌ها کار کرده باشید می‌دانید که پر هستند از باگ. برای همین از شبیه ساز MEmu برای آموزش استفاده کرده ام.

قدم اول – ابتدا برنامه را دانلود کنید:

قدم دوم – پس از دانلود، MEmu را نصب کنید.

کلش رویال ۱ Clash Royale

قدم سوم – پس از نصب، برنامه را اجرا کنید. شما در صفحه‌ی خانه قرار خواهید داشت.

قدم چهارم – حال باید فایل APK بازی کلش رویال را دانلود کنید.

قدم پنجم – بر روی گزینه‌ی APK که در تصویر زیر مشخص شده کلیک کرده و سپس کلش رویال را انتخاب کرده و آن را نصب کنید.

کلش رویال ۲ Clash Royale

قدم ششم – حال از محیط خانه MEmu بر روی آیکن کلش رویال کلیک کرده و به انجام آن بپردازید.

کلش رویال ۴ Clash Royale

 
 

هم اکنون فروشگاه‌های زیادی در کشورمان در حال فروش جم این بازی هستند، اما متاسفانه بیشتر این فروشگاه‌ها مشکلاتی برای کاربران ایجاد کرده اند. برخی گران فروش هستند، برخی جم ها دیر را تحویل می دهند و یا برخی نیز پس از دریافت وجه، اصلا جمی تحویل کاربر نمی دهند !

با توجه به این مشکلات ، می بایست در انتخاب فروشگاه خود بسیار دقت کرده و از یک فروشنده معتبر جم‌های این بازی را تهیه کنید. ما به شما وب سایت فارسی گیفت ( farsigift.ir ) را معرفی می کنیم. فارسی گیفت یکی از قابل اعتمادترین مراکز فروش انواع گیفت کارت و جم بازی‌های کلش آف کلنر و کلش رویال است که سابقه درخشانی نیز در این زمینه دارد.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: نرم افزار , بازی موبایل , بازی پی سی , ,
برچسب‌ها: دانلود , بازی , کلش رویال , آموزش ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان