500 هزار تومانی شدن سقف برداشت از خودپرداز
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان
تاریخ : چهار شنبه 26 اسفند 1394
نویسنده : باصر
 
مدیر نظام‌های پرداخت بانک مرکزی از سقف برداشت 500 هزار تومان از دستگاههای خودپرداز خبر داد و گفت:به تمام بانک‌هایی که مشتریان آنها نیازمند وجه بیشتری از دستگاه‌های خودپرداز هستند به آنها مجوز به آنها داده شده است.
سقف برداشت از دستگاههای خودپرداز به 500 هزار تومان رسیدداوود محمدبیگی مدیر نظام‌های پرداخت بانک مرکزی با اشاره به اینکه سقف برداشت 500 هزار تومان مربوط به تمام بانک‌هایی است که این درخواست از ما داشته‌اند گفت: تمام بانک‌هایی که مشتریان آنها نیازمند وجه بیشتری از دستگاه‌های خودپرداز هستند و این بانک‌ها درخواست خود را مطرح کرده‌اند این مجوز به آنها داده شده است.
 
وی با اشاره به هر بانک باید سامانه اطلاع‌رسانی برای مشتریان داشته باشد گفت: هر زمان که مشتری در حوزه استفاده از کارت به مشکل برمی‌خورد باید با مرکز پاسخگویی بانک تماس بگیرد و آن بانک پاسخگوی مشکلات مردم باشد.
 
محمدبیگی تصریح کرد: در بانک مرکزی هم سامانه‌های کنترل و نظارت برای بررسی عملکرد بانک‌ها وجود دارد که اگر مشتریان نتوانند سرویس یا پاسخ مناسبی را از بانک دریافت کنند می‌توانند طی تماس با بانک مرکزی موارد را اطلاع دهند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: اخبار , ایران , اجتماعی , ,
برچسب‌ها: سقف برداشت , خود پرداز ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان