جریان سازی بسیجیان در شبکه های اجتماعی
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان
تاریخ : سه شنبه 25 اسفند 1394
نویسنده : باصر
 
جانشین قرارگاه فضای مجازی سپاه تهران گفت: بسیجیان در شبکه های اجتماعی حضور دارند و جریان سازی می کنند؛ این کار جهاد گونه در سطح فضای مجازی ادامه پیدا خواهد کرد تا زمانی که به نقطه مطلوب که مدنظر است برسیم.
 

منصور امینی جانشین فرمانده قرارگاه فضای مجازی سپاه تهران در همایش تجلیل از بسیجیان سایبری تهران که در سالن شهید رشادی سپاه حضرت رسول الله (ص) تهران برگزار شد، گفت: بسیجیان با خلاقیت خود چند سالی است که برنامه های سایبری را با کمترین منابع در سطح بسیج اجرا کردند.

وی با اشاره به اینکه بیش از دو هزار نفر در خبرگزاری بسیج پرس حضور دارند، عنوان کرد: خبرنگاران خبرگزاری بسیج پرس با کمترین امکانات با تکیه بر نیروی بسیجی به مرحله ای رسیده اند که اخبار همه برنامه های سراسر کشور را پوشش می دهند. بیشترین تعداد خبرنگار در بین خبرگزاری ها، در خبرگزاری بسیج پرسوجود دارد.

جانشین فرمانده قرارگاه فضای مجازی سپاه تهران در ادامه گفت: بیش از 2500 سایت در سطح نواحی و اقشار بسیج در سایت قسم فعال و قابل دیدن هستند.

امینی با اشاره به اینکه قرار بود یک گردان سایبری در نواحی سازماندهی شوند، خاطرنشان کرد: گردان های سایبری سپاه تهران مانند گردان های عاشورا سازماندهی شده اند و بر اساس جنگ سایبری و فرهنگی این گردان ها شکل گرفتند. امروز در هر ناحیه بسیج مقاومت تهران حداقل یک گردان سایبری تشکیل شده است.

وی در این رابطه افزود: گردان های سایبری نسبت به گردان های عاشورا و گردان های نظامی از حیث حضور و سازماندهی کمتر نیستند و در برخی از نواحی مقاومت بیش از یک گردان سایبری وجود دارد.

امینی تصریح کرد: سایت های متنوعی در قرارگاه فضای مجازی سپاه تهران در عرصه های بین الملل، سبک زندگی و اقتصادی در حال فعالیت هستند.

جانشین فرمانده قرارگاه فضای مجازی سپاه تهران در پایان تصریح کرد: بسیجیان در شبکه های اجتماعی حضور دارند و جریان سازی می کنند؛ این کار جهاد گونه در سطح فضای مجازی ادامه پیدا خواهد کرد تا زمانی که به نقطه مطلوب که مدنظر است، برسیم و ما هنور در نقطه ابتدایی آن هستیم.
 
منبع: بسیج پرس



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: اخبار , ایران , سیاسی , ,
برچسب‌ها: بسیجی , شبکه اجتماعی ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان