روش راه اندازی آیفون، آیپد و یا آیپاد تاچ جدید
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان
تاریخ : سه شنبه 18 اسفند 1394
نویسنده : باصر

برخی ها در مواقع راه اندازی آیفون با مشکل روبرو هستند که ما در اینجا نحوه راه اندازی آن را آموزش می دهیم.

زمانی که شما یکی از این دستگاه های جدید را روشن کنید با استفاده از دستیار راه اندازی (Setup Assistant) میتوانید به راحتی آن را راه اندازی کنید که از طریق آن میتوانید شبکه ی وای فای خود و پسوورد ، اثر انگشت ، اپل آیدی ، حساب i Cloud خود را مشخص کرده و اگر دوست داشتید ویژگی Find My Phone و سرویس های مکان یابی خود را فعال کنید. همچنین از شما سوال می شود که آیا میخواهید Siri را هم راه اندازی کنید یا نه (حتما این کار را انجام دهید) ، که در آیفون این کار به اینگونه انجام می شود که چند عبارت را می گویید تا بتواند صدای شما را بشناسد.



حتما اینگونه به نظر می رسد که باید تصمیم های بسیاری گرفته و چیز های زیادی را وارد کنید اما تمام این فرآیند فقط چند دقیقه طول می کشد. بهتر اینکه تمام این گزینه ها را میتوانید به راحتی در Settings پیدا کرده و در صورت تمایل دوباره آن ها را تغییر دهید.



بعد از اینکه انجام این کارهای پایه ای تمام شد  زمان این فرا می رسد که گوشی/تبلت/آیپاد خود را با پر کردن از برنامه ها ، مخاطبین و محتوایی که میخواهید ، کاملا متعلق به خود کنید. شما میتوانید در انجام این کار ها هم راه آسان و هم راه سخت را انتخاب کنید و اینکه انتخاب کردن مسیرتان به این بستگی دارد که آیا این اولین آیفون و یا آیپد شماست ، یا اینکه قبلا هم داشته اید و از آن ها استفاده کره اید. اگر در گذشته صاحب مدل های قدیمی این دستگاه ها بوده اید به راحتی گزینه ی Restore from i Cloud Backup و یا Restore from iTunes Backup را انتخاب کنید (برای استفاده از این دو گزینه باید از دستگاه قبلی خود فایل پشتیبان تهیه کرده باشید). سپس اپل آیدی و پسوورد خود را وارد نماید و سپس گوشی شما مجددا با تمام برنامه ها ، تنظیمات و فایل ها و اطلاعات شما راه اندازی خواهد شد. به عبارت دیگر دستگاه شما به دستگاه قبلی شما تبدیل خواهد شما ، اما جدید تر خواهد بود.


اگر این اولین باری است که از این محصولات اپل استفاده می کنید یا اینکه میخواهید از نو شروع کنید و در منو های آن گشت بزنید گزینه ی Set Up as New Phone یا Set Up as New iPad انتخاب کرده که این گزینه ها دستگاه شما را از ابتدا و به عنوان یک دستگاه جدید راه اندازی خواهند نمود. از آنجا به بعد فقط باید گزینه های مورد نظر و چیزهایی که میخواهید را انتخاب کنید. اگر میخواهید یک ایمیل را به دستگاه خود اضافه کنید ، به قسمت Settings > Mail, Contacts, Calendars > Add Account بروید. اگر میخواهید تنظیم کنید که کدامیک از برنامه ها در پس زمینه ی شما به طور خودکار رفرش شوند به بخش Settings > General > Background App Refresh رفته و برنامه های مورد نظرتان را انتخاب کرده و آن هایی را که نمی خواهید غیر فعال کنید.

آخرین پیشنهادی که در استفاده از دستگاه های اپل به شما می دهیم این است که چیز های اضافی را از گوشی خود حذف کنید. در دستگاه های iOS برنامه های زیادی وجود دارد که بیشتر آن ها را نمیتوانید حذف کنید. آن هایی را که میتوانید و به آن ها نیازی ندارید حذف کرده و آن هایی را که نمی توانید در پوشه ای پنهانشان کنید.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: عکس , اخبار , جهان , علمی , ,
برچسب‌ها: آیفون , راه اندازی , آموزش , دستگاه , Setup Assistant , شبکه , Account , آیپد , تبلت , آیپاد , iOS , iPad , اپل , اپل , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان